zondag 30 januari 2011

De schone schijn..

Ik doe niet aan toneel spelen. De schone schijn ophouden.
Ik probeer altijd iedereen met respect te behandelen en verwacht dat zelfde respect natuurlijk wel terug..
Als je dat niet doet. Is dat ook prima ieder zo zijn ding. Maar dan laat ik jou verder zo veel mogelijk links liggen. En als het je niet bevalt, is daar het gat van de deur. Dat klinkt misschien wat hard. Maar waarom zou ik een toneel stukje gaan opvoeren.
Mijzelf anders voor doen als dat ik ben. Omdat???
Wel is het zo.
Dat de mening die ik over die persoon heb mijn mening is.
Ik zal nooit een ander proberen te overtuigen van mijn mening.
We kunnen niet allemaal vrienden van elkaar zijn.
Sommige karakters botsen.
Dat is gewoon zo.
Met vrienden is dat wat makkelijker. Je zegt wat je dwars zit je praat erover en als je er niet uitkomt dan is het einde vriendschap.
Familie echter is een iets ander verhaal.
Je hebt immers nog vaak gezinsleden die een andere mening over die persoon hebben en nog wel contact willen houden. En dat moet ook gewoon kunnen.
Dus nadat iedereen in het gezin zijn zegje heeft gedaan worden er afspraken gemaakt. En is er een soort van oplossing voor de situatie zoals die er op dat moment is.
Natuurlijk is dat niet ideaal. Maar zo kunnen de mensen die contact willen houden elkaar gewoon nog zien. En hoeft er niemand de schone schijn op te houden.

Maar stel er doet zich een situatie voor die iets gecompliceerder ligt.

Je bent partners van elkaar en je steunt elkaar.
Als de één het moeilijk heeft. Houd de ander je hand vast.  
Er zijn dan ook situaties die je samen moet meemaken/doormaken om samen sterker te worden.
Daar ben je immers partners voor.
En ik persoonlijk vindt dat als je voor een bepaald doel ergens bent.
En dat doel voor ogen weet te houden.
Dan kun jij met jouw ergste vijanden nog in één kamer zijn.
Punt één omdat er bepaalde dingen zijn die jij je ergste vijand niet toe wenst.
Punt twee je bent in die situatie voor jou persoonlijke doel.
Niet om ruzies uit te vechten, of om een ander jouw waarheid te vertellen.

Maar weet je wat zo grappig is.
Mensen verprutsen het vaak voor zich zelf uit boosheid voor de ander doordat het iedereen zijn schuld is behalve dat van hun zelf.
Proberen ze andere te overtuigen van hun gelijk en de ander zijn ongelijk.
En juist met dat gedrag jagen ze die mensen die het meest van ze houden weg.


Natuurlijk kun je doen of er niets aan de hand is. De schone schijn.  Naar de buitenwereld doen of er niets aan de hand is. Met andere woorden liegen tegen jezelf.
En ook op deze manier sluit je de mensen buiten die van je houden.


Een ieder heeft zijn eigen beleving.
Jouw waarheid hoeft nog niet de waarheid van de ander te zijn.
Wees altijd eerlijk, vooral tegen jezelf.
Heb respect voor een ander ook al deel je niet de zelfde mening.
Dan hou je de mensen om je heen die echt belangrijk voor jou zijn.


Bedenk:
Van je vijanden leer je geduld hebben. Dus..  Bedankt!! Vijand

1 opmerking:

  1. How To Get Your Ex Lover/Partner/Boyfriend/Girlfriend/Wife Or Husband Back

    It breaks my heart to know that people are hurting so badly that they are desperate to get their love lives back. For anyone hurting right now, I want you to worry no more for your Ex lover/partner will come back to you so you can feel whole again and I truly mean that. When my wife left me, Lord Zakuza was the man I contacted that helped me to get my wife back with his powerful spell within 48 hours and I can never forget the day I meant Lord Zakuza for he's spells perform GREAT MIRACLES. Get in touch with Lord Zakuza now for he's like a God on earth that can get your EX lover back within 48 hours with his powerful spell. You can go get in touch with him through the below details.


    WhatsApp/call/text: +1 740 573 9483
    Website via: lordzakuzaspells.com
    Email via: Lordzakuza7 @ gmail. com

    BeantwoordenVerwijderen