dinsdag 29 januari 2013

HartsVriendin

We wonen bij elkaar in de straat.. Jij onder bij je moeder en ik boven bij mijn vriend. Het klikt meteen tussen ons je bent een heerlijke klets.. Je zegt waar het op staat. En je hebt je hart op de goede plek.

Mijn eerste herinnering
Je past op onze kat als ik en mijn vriend een weekje naar Griekenland, Kos vetrekken.. Ik zal het nooit meer vergeten.. We hadden gevraagd of je ons huis wilde stofzuigen i.v.m. met de kat alleen onze slaapkamer hoefde niet..  Dat was privé en de kat kwam daar toch niet..! Dat hebben we geweten… We hoefden maar één stap in de slaapkamer te zetten en mijn vriend zijn sokken waren zwart van de vlooien.. Gelukkig was dankzij jou de rest van het huis wel lekker schoon.

Je wordt geopereerd aan je hart.. Het is natuurlijk een heftige operatie en het litteken over je borst liegt er ook niet om.. Toch heb je al weer snel praatjes in het ziekenhuis.. Echt niks krijgt jou eronder.. Je bent zo heerlijk jezelf.. Wat je ziet is wat je krijgt.. Take it or leave it.

Bij jou thuis voel ik mij op mijn plek.. Je moeder is een schat, waar met twee dochters in huis niets te gek lijkt..
Je hebt een vriend die heerlijke taarten bakt.. Mijn beste vriend iets met chocola en kersen doet het altijd goed bij een vrouw..

Onze vriendschap kabbelt door.. Tot ik ga scheiden.. En ik merk hoe belangrijk vrienden zijn..
Ik sta op straat en jij duwt me richting je moeder.. “Vraag nou maar of je bij haar kan slapen.. Dat mag echt.. Maar je moet het wel zelf doen..”
Met Lood in mijn schoenen stap ik bij je moeder naar binnen.. Natuurlijk mag ik blijven slapen.. Wat is het fijn om weer kind te zijn en een knuffel van een moeder te krijgen.. Wij zijn zusjes..

Op kerst wordt ik gedumpt door mijn eerste vriendje.. Natuurlijk bel ik jou.. Huilend en snikkend op.. En meteen kom je mij samen met je partner halen.. Dat weekend zal ik nooit vergeten.. Ik heb je partner zo gewaardeerd.. Jij bent mijn vriendin.. En natuurlijk sta je vanaf de scheiding aan mijn kant.. Maar dat jou partner naar mij luisterde en mij begreep maakte jullie samen nog bijzonderder.

Jij gaat trouwen.. Geweldig.. Ik mag mee met een jurk kijken.. Wat een ervaring… Met je moeder, schoonmoeder en je zus.. Super.. Wat zag je er prachtig uit..
Toen je een paar maanden later van de trap af kwam en jou partner jou voor het eerst zag in die prachtige jurk.. Hield niemand het droog..
Ik ben vrijgezel en mag samen met twee slechthorende vrijgezelle vrienden van je man op de foto.. Ik heb mij nog nooit zo vrijgezel gevoeld..
Al is het fantastisch te zien hij jouw familie ooms, tantes, opa, oma en nichten losgaan op een trouwerij.. Speciaal op het nummer van kabouter plop..

We zetten vaak zat samen in Vlaardingen, Rotterdam de bloemetjes buiten gezellig wat drinken dansen.. Gezellig samen.. Wat hebben we gelachen en een lol gemaakt..
Of naar die paranormale beurs.. Dat was ook wel een ervaring..

Ik stel mijn grote liefde aan jou en de familie voor op jouw verjaardag.. Even in het diepe gooien: “Hij is leuk hé.”
“ Ja een schat en een blijvertje..”


“JE KRIJGT WAT JE DRAGEN KUNT”.. Zei jij.. Dat zal ik nooit vergeten.. Jij wordt weduwe.. Je man gaat dood (31) aan die vreselijke ziekte kanker.. De tijd die we samen hebben is fijn je man en jij zijn zo sterk en nuchter.. Zal nooit vergeten hoe jou man geduldig alle vragen van mijn zoon beantwoord.. En de laatste dag van zijn leven.. Hoe wij, jij je moeder, zus, schoonmoeder en ik om zijn bed stonden en tegen hem zeiden dat het goed was en dat hij mocht gaan is een herinnering die ik nooit zal vergeten.. Hoe gek het ook mag klinken.. Ik ben zo dankbaar dat ik zo dicht bij mocht komen en zijn.

Na alles wat ik mee had gemaakt. Dacht ik dat ik sterk genoeg was. Ik wilde er voor jou zijn.. Het verdriet en het gemis waren te groot..

Toen jij klaar was om je leven weer op te pakken.. Kon ik dat niet accepteren..
Twee jaar was er nodig.. Je moeder heeft altijd gezegd dat het weer goed zou komen.. “We waren toch zusjes”.. En familie blijft.

Ik hou van je en mis je. Maar misschien is het wel beter zo.. NEE, ik mis je en wil je terug als mijn vriendin. Je zus geeft een feest.. En jij met je vriend bent daar ook.. Ik geef jou en je vriend drie zoenen bij binnenkomst.. Dit is misschien mijn laatste kans om te laten zien dat ik je terug wil..
We kijken elkaar aan en het is weer als van ouds..

Je hebt een prachtig huis en een leuke vriend.. Ik ben erg blij voor je..  En ik.. Ik laat je nooit meer los.. En blijf altijd dicht bij..

1 opmerking:

  1. How To Get Your Ex Lover/Partner/Boyfriend/Girlfriend/Wife Or Husband Back

    It breaks my heart to know that people are hurting so badly that they are desperate to get their love lives back. For anyone hurting right now, I want you to worry no more for your Ex lover/partner will come back to you so you can feel whole again and I truly mean that. When my wife left me, Lord Zakuza was the man I contacted that helped me to get my wife back with his powerful spell within 48 hours and I can never forget the day I meant Lord Zakuza for he's spells perform GREAT MIRACLES. Get in touch with Lord Zakuza now for he's like a God on earth that can get your EX lover back within 48 hours with his powerful spell. You can go get in touch with him through the below details.


    WhatsApp/call/text: +1 740 573 9483
    Website via: lordzakuzaspells.com
    Email via: Lordzakuza7 @ gmail. com

    BeantwoordenVerwijderen